poniedziałek, 2 czerwca 2014

TROCHĘ TO JUŻ BYŁO

Jak już wspomniałam wcześniej pouzupełniam trochę zaległości. W okolicach świąt, tak tak tych minionych udało mi się całkiem przypadkiem poukładać razem kilka rzeczy które jakoś zaczęły do siebie pasować - tak powstała kompozycja w kuchni.

najpierw pojawiła się skrzyneczka - prezent od koleżanek z pracy, bardzo trafiony -dzięki raz jeszcze


później pojawił się hiacynt - prezent od małża mego - też trafiony;*

dołożyłam moje patchworkowe jajka i kilka kupionych a'la przepiórcze

przydało się też serce które zrobiłam już jakiś czas temu - drucik i papierowa wiklina




na koniec przykumkała żabcia i od razu dostała nową kokardkę

ps. koszyczek w którym znajdują się jajka jest podobnie jak serce zrobiony z papierowej wikliny, a drugi hiacynt pojawił się znienacka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz