czwartek, 25 maja 2017

SUKIENECZKA

Na wstępie pozdrawiam wszystkich po tak długiej nieobecności. Moje życie mocno się zmieniło od kiedy pojawił się Antoś. Nie ma co mydlić sobie oczu czasu dla siebie jest niewiele, bardzo niewiele, kiedy szycioholik staje przed wyborem szyć czy pisać blogga wybór jest oczywisty :-) Czasem było to dosłownie 10 minut dzienne ale małymi kroczkami do celu.
Sporo różnych rzeczy uszyłam w tym czasie, kilka prostych spódnic i bluzek, kardigan, pierwszy t-shirt dla męża ale najwięcej powstało rzeczy dla dzieci i to nie tylko dla Antka. Efekty tych poczynań można  zobaczyć na stronie na fb  https://pl-pl.facebook.com/malunimade/

Poniżej zaś z cyklu dla siebie :-) sukienka kombinowana, uszyłam ją na chrzciny synka. Wykorzystałam dwa modele BURDY  góra to mod.124 A z 8/2012 i dół 121 z 11/2012. Oba w mojej ocenie bardzo udane. Zmieniłam dekolt oraz dodałam zamek z przodu albowiem matka karmicielka musi być zawsze dostępna ;-)))





3 komentarze:

  1. Dawno cię nie było...wyglądasz super w tej sukieneczce. Figura modelki!!! Pozdrowienia dla Antosia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, piękna sukienka, pięknie wyglądasz. Małymi kroczkami i powstało cudo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, bardzo podoba mi sę dekolt :)

    OdpowiedzUsuń